WHAAAAAAA...I'm leaving this sunday!!!

4 januari 2013 - Zeist, Nederland

(for English see below)

Lieve allemaal,

Na alle voorbereidingen is het dan bijna zover. Eindelijk...haha! Aankomende zondag vertrekt mijn vliegtuig, die mij naar mijn eerste bestemming ‘Beijing’ brengt. Vanaf daar begint de reis van mijn leven, op naar het grote avontuur van 1,5 jaar!

De afgelopen maanden zijn echt voorbij gevlogen! Maar ik mag ook wel zeggen dat ik me absoluut niet verveeld heb met mijn enorme ‘to-do’-list naast mijn fulltime baan...en daar kwam de afgelopen maand nog het afscheid nemen van mijn vrienden, familie & collega’s en verhuizen terug naar Brabant bij.

En de grote vraag of ik er klaar voor ben, kan ik beantwoorden met een dikke JA! Ik heb er enorm veel zin in, mijn handen jeuken en de gezonde spanningen nemen toe! Ik kan niet wachten om te beginnen aan deze giga gave reis.

Tot en met zaterdag ben ik nog te bereiken op mijn mobiel, daarna alleen nog maar via email en facebook...als ik naar een internetcafe ga J.

Alvast veel leesplezier!

Liefs Marieke

Hi everyone,

After all the preparations it’s almost time to leave. Finally…haha! This Sunday my plane takes off and will take me to my first destination ‘Beijing’.  From there the trip of my lifetime, lasting 18 months starts.

Time passed so fast during the last months. But I didn’t get bored at all because of my huge ‘to-do’ list apart from my fulltime job.Last month I also had to say goodbye to my friends, family & colleagues and had to move back to my parents’ place all the way down in the south of The Netherlands.

If I have to give an answer on the question if I’m ready to go, I can answer that one with a big YES! I‘m thrilled, my hands are itchy and I’m getting a bit nervous as well. I can’t wait to commence this amazing trip!

Until tomorrow I can be reached on my phone, after that I can be contacted by email and on facebook…if I happen to visit an internet café J

Hope you enjoy reading my blog,

With love,

Marieke

1. Nynke:
    4 januari 2013
    Whaaa t jaar is echt voorbijgevlogen ik ga je vreselijk missen maar hope that You have the time Off You re life! !! Dikke kus
  2. Jaap en ria:
    Hallo wereldburger,
    We wensen jou een geweldige reis toe en vinden het leuk om je belevenissen te kunnen volgen. Ook gaaf dat nel en chrit de eerste weken meereizen! Stuur je een foto van een panda, want walvissen hebben we nu wel genoeg gezien (hahah)
    Hartelijke groeten van jaap en ria
  3. Mirjam:
    6 januari 2013
    Je kent mij niet maar we hebben natuurlijk van je ouders en Jaap en Ria over jouw reis gehoord tijdens onze gezamenlijke reis door Canada. Geniet ervan de komende anderhalf jaar en veel plezier de eerste weken met je ouders in China.
  4. Dieke:
    Heel veel plezier!
  5. Jaap en ria:
    12 januari 2013
    Hallo hallo,

Hoe is het in het verre china?
    We hopen dat jullie een goeie reis hebben gehad en heerlijk genieten samen.

Groetjes xxx
  6. Je mama:
    24 januari 2013
    Terug van een avontuurlijke, prachtige vakantie in China.
    Marieke ,nu we samen met je hebben gereisd (soms luxe backpack) is ons vertrouwen in je reis wel toegenomen. Je hebt laten zien dat je problemen goed op kunt lossen. Bedankt voor de mooie reis.
    Veel plezier bij de panda's.